هتلهای سه ستاره معروف دبی
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی برای مسافرین تور دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران تور دبی برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی 94 رویایی کرده است.

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: